11/09/2017

# Jane Casey # Kitap Yorumu # Olimpos Yayınları

Sakın Hata Yapma - Jane Casey

Sakın Hata Yapma - Jane Casey


  Her ayın beşinde bir Jane Casey etkinliğinde bu ay Keriggan serisinin beşinci kitabı Sakın Hata Yapma kitabını okuduk  .

  Jane Casey'in okumaya başlayınca bağımlılık yaptı ve her ayın beşini sabırsızlıkla beklemeye başladım. Bu kitap yani Sakın Hata Yapma da en çok merak ettiklerimden birisiydi. Büyük bir heyecan ile başladığım kitap bende hayal kırıklığı oldu.

  Kerrigan ve arkadaşları bir arkadaşlarının düğününe giderler. Düğünde bir polis memurunun vurularak öldürüldüğü haberi gelir ve konuyu araştırmak için bizim ekip harekete geçer.

   Bu olay araştırılırken farklı bölgede başka polis memurlarının öldürülmesi ile soruşturma bambaşka bir boyuta taşınır...





  Bu noktadan bakıldığında heyecanlı bir kitapmış gibi geliyor fakat tam eksi. Düğün bölümü  , konuşmalar olaylar fazla uzatılmıştır. Kİtap bir polisiyeden çok bir drama benzemiş benim kişisel fikrime göre. Kerrigan'ın kişisel sorunları, etrafına bakış açısı , olan bazı olaylar ve yazarın konuyu ele alış şekli sıkıcı olmuş. Evet tam terim bu ... Polisiye bir kitabı okurken sıkıldım. Hiç adrenalin ya da merak uyandırıcı unsurlar yoktu. Kitabın son 1/4 lük kesimi biraz güzeldi ve hareket vardı. Açıkçası kitabı biran önce bitirmek için acele ettim yoksa bıraksam bir daha elime almazdım.

   Üzgünüm Jane :( Şu ana kadar okuduğum kitapları arasında en sevmediğim ve kötü bulduğum kitabı oldu....

 



Sakın Hata Yapma
Kitabın Adı : Sakın Hata Yapma
Yazar : Jane Casey
Yayınevi : Olimpos Yayınları
Orjinal adı : The Kill
Çevirmen : Alp Ege
Sayfa Sayısı :480


Sakinleşmek için bir milyona kadar say... Hedefinde polislerin olduğu bir katil nasıl yakalanır? Bir katil Londra'ya korku salmaktadır ama bu defa hedefte polisler vardır. Erkek polis memurlarına karşı yapılan vahşice saldırıları soruşturmakla yine hemen Maeve Kerrigan ve amiri Josh Derwent görevlendirilmiştir. Ancak katilin polis gücüne duyduğu bu öfkeye neyin sebep olduğu hakkında çok az bilgileri vardır. Üstelik katilin yeni bir saldırı gerçekleştirmesinin an meselesi olduğunu da bilmektedirler. Casey, serinin yeni kitabı için hem çetrefilli bir bulmaca hem de şaşırtıcı bir partnerlik tasarlamış.



Jane Casey Kimdir?

Jane-Casey
Jane Casey 1977 yılında dünyaya gelmiştir. Genç ve güzel yazar bir ceza avukatı ile evlidir. Suç ve polisiye bir aile takıntısıdır.

Yazar seri katillerin kaldığı hücrelerden bu hücrelerin kokularına kadar bir çok kurguyu kitaplarında işlemektedir. Bu realist bakış açısı ile birlikte tüm dünyada bestseller romanlar yazmıştır.

Yazarın romanları Türkçeye'ye çevrilmeye başlanmıştır. Güzel yazarın ilk yayınlanan kitabı 2010 yılında The Missing olmuştur.




Maeve Kerrigan Serisinin sıralaması:

 5. Kurban
Acımasız
Sessiz Kurban
Parafili
Sakın Hata Yapma
11. Kat
Ölülerin Konuşmasına İzin Ver


                                                     

1 yorum:

  1. heeey üç casey okudum ben deee. parafili, 11. kat, sakın hata yapma. sevdim ya hepsini. kerrigan ve derwent i sevdim en çok. şimdi de kerrigan olmayan ölümün soğuk sesi ni aldıım :) casey seviyom ben daaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.